Intrebari frecvente

Cum cumpar?

Apasati butonul de Autentificare din dreapta sus pentru a va crea un cont; alegeti produsele care va plac si apasati adauga in cos. Cand doriti sa finalizati comanda apasati butonul mergi la finalizarea comenzii din cosul de cumparaturi. Bifati sau alegeti informatiile privind facturarea (persoana fizica sau juridica), adresa si metoda de livrare, informatii de plata, apoi apasati plaseaza comanda .

Puteti comanda si telefonic la urmatorul numar: 0736/048899 de luni pana vineri intre orele 08.00 - 16.30 .

 

Cum platesc?

Coletele sunt livrate cu plata ramburs prin Cargus, oriunde in tara. De asemenea aveti posibilitatea de a plati in avans produsele comandate cu cardul dumneavoastra (Visa, Mastercard)sau prin transfer bancar (ordin de plata dupa confirmarea telefonica de catre un reprezentant Ambra Bijuterii). Momentan nu se pot efectua plati prin Paypal.

 

Cat costa transportul?

Cargus (24 - 48 ore):

1. comanda peste 300 lei: 6.90 lei (asigurare colet)

2. comanda sub 300 lei: 19.90 lei

 

In cat timp primesc produsele?

Comanda va fi procesata in 1-2 zile lucratoare si va fi expediata prin Cargus.

 

Care este comanda minima?

Comanda minina este de 30 lei; sub aceasta valoare comenzile nu pot fi plasate.

 

Sunteti producator?

Da. 80% din produsele comercializate de noi sunt create in editie limitata de designerii nostri.

 

Produsele sunt insotite de certificat de garantie si calitate?

Certificatul de garantie si calitate va fi intotdeauna in colet alaturi de produsele comandate. Acesta se acorda pentru intreaga comanda.

 

Perlele de cultura si pietrele (semi)pretioase sunt veritabile?

Toate perlele de cultura si pietrele (semi)pretioase sunt 100% naturale. Nu folosim imitatii sau pietre sintetice!

  

Cum pot verifica daca este argint 925?

Produsele din argint masiv sunt marcate si verificate de catre Autoritatea Nationala Pentru Protectia Consumatorului - Directia metale si pietre pretioase.

 

Pot returna un produs?

Ambra Bijuterii va ofera posibilitatea, daca produsele achizitionate nu sunt conform asteptarilor, de returnare a acestora in termen de 14 zile calendaristice de la primire. (O.G. 34/2014).

 

Cum aflu marimea potrivita?

Marimea unui inel, colier, etc. se poate determina in cateva momente; pentru instructiuni va rugam sa urmati linkul: aici .

 

Cum pot obtine o reducere?

Puteti beneficia de preturi reduse in perioadele de reduceri sau la promotii.

Din pacate nu putem acorda reduceri de pret personalizate sau la cerere.

 

Pot rezerva un produs?

Produsele pot fi rezervate doar 2 zile lucratoare, dupa plasarea comenzii online.

 

Puteti modifica lungimea sau modelul?

In limita materialelor disponibile se pot realiza la cerere modificari de lungime si mici ajustari la un produs; din pacate nu mai realizam modele la comanda.

 

Vreau sa comand un produs dar acesta apare cu stoc epuizat?

Produsele sunt lucrate in editie limitata. Produsul epuizat poate reveni pe stoc in functie de disponibiliatea materialelor sau pot fi realizate modele asemanatoare.

 

V-am sunat la numerele afisate pe site insa nu raspunde nimeni?

1. Programul de lucru este de luni pana vineri intre orele 08.00 - 16.30 .

2. Operatorii nostri trateaza alte apeluri - apelul dumneavoastra este in asteptare; va rugam sa reveniti in cateva momente.

 

Am plasat o comanda online insa nu am primit notificari despre statusul comenzii?

Va rugam sa verificati statusul comenzii in contul de client creat sau in emailurile primite automat in casuta dumneavoastra de email; comanda poate fi "in asteptare" daca a fost plasata in afara programului de lucru sau pana in momentul in care va fi preluata (in ordine cronologica ) de catre un reprezentant Ambra Bijuterii.

 

Pot copia un articol, fotografii sau modele?

Fotografiile sunt realizate in studioul propriu. Copierea fotografiilor, reproducerea articolelor prezente pe site-ul www.ambra-bijuterii.ro se poate realiza doar cu acordul scris din partea noastra, modelele si informatiile continute fiind protejate de legea dreptului de autor.

 

Livrati international?

Din pacate acest serviciu este momentan indisponibil.

 

Nu reusesc sa plasez o comanda sau sa vad anumite pagini/produse?

Pentru suport tehnic va rugam sa ne contactati telefonic sau prin email.

Daca folositi ca browser Internet Explorer va recomandam sa descarcati pentru o vizualizare mai buna si mai rapida a tuturor paginilor online: Google Chrome sau Mozzila Firefox .